Gallvägsatresi

Direktlänk till inlägg 30 januari 2015

Tiden bara rinner iväg

Av Karolin - 30 januari 2015 22:27

Snart fyller Thyra 1 år... och min tid här hemma går mot sitt slut. Känns både roligt och ledsamt att inte få vara en del av hennes dagar längre. Jag har verkligen njutit av att få vara hemma med båda huliganerna. Ska bli kul att se hur hon kommer att utvecklas som person och sen ska jag börja ett nytt jobb. Lite små nervöst är det men fungerar detta så kommer det att bli bra för hela familjen. Inga helger eller storhelger bara dagjobb.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karolin - 4 juli 2015 22:27


Vad jag älskar er mina sötnosar

Av Karolin - 1 juli 2015 11:09


 

Av Karolin - 1 juli 2015 10:48


Vet knappt var jag ska börja. Det var ett tag sedan jag skrev om vår älskade Olle. I april gjordes ett extra ultraljud på hemmaplan och där upptäckte man att Olle hade fått nya cystor bland annat. En cysta som då var 3,5 cm stor i anknytning till den...

Av Karolin - 24 februari 2015 19:58

Olle blev sjuk igen och det resulterade i att vi har varit på provtagning tre dagar i rad. De misstänkte cholangit men som tur var så var det ingen, utan en retning på hans lever. En retning är ju inte heller bra men.... ja tråkigt som FAN är det i a...

Av Karolin - 12 februari 2015 22:37

Idag har vi varit och tagit blodprover och träffat Olles läkare. Nu har vi börjat att ta alla prover i armen istället för i fingertoppen och det går faktiskt bra. Vi pratar om det i flera dagar innan det är dags att ta nya prover och då verkar det so...

Ovido - Quiz & Flashcards