Gallvägsatresi

Direktlänk till inlägg 24 september 2014

Upp och ner

Av Karolin - 24 september 2014 22:36

Igår försökte jag boka en telefontid med barn mottagningen men när jag väl kommerfram så finns inga tider kkvar. Känner mig grymt irriterad. Känns som vi har hamnat lite i luften för vi vet inte var vi ska höra av oss. Innan tillhörde Olle dagvården och helt utan information så var han bokad på mottagningen. Tycker det är dåligt.

Nu ska det tas nya prover och proverpå avföringen för att ta reda på om sköldkörteln är påverkad. Har väntat sen vi var i Huddinge i början av september på en tid om detta. I morgon ska jag ringa igen och det lär vara svårt att hålla en god ton om de inte vet något.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karolin - 4 juli 2015 22:27


Vad jag älskar er mina sötnosar

Av Karolin - 1 juli 2015 11:09


 

Av Karolin - 1 juli 2015 10:48


Vet knappt var jag ska börja. Det var ett tag sedan jag skrev om vår älskade Olle. I april gjordes ett extra ultraljud på hemmaplan och där upptäckte man att Olle hade fått nya cystor bland annat. En cysta som då var 3,5 cm stor i anknytning till den...

Av Karolin - 24 februari 2015 19:58

Olle blev sjuk igen och det resulterade i att vi har varit på provtagning tre dagar i rad. De misstänkte cholangit men som tur var så var det ingen, utan en retning på hans lever. En retning är ju inte heller bra men.... ja tråkigt som FAN är det i a...

Av Karolin - 12 februari 2015 22:37

Idag har vi varit och tagit blodprover och träffat Olles läkare. Nu har vi börjat att ta alla prover i armen istället för i fingertoppen och det går faktiskt bra. Vi pratar om det i flera dagar innan det är dags att ta nya prover och då verkar det so...

Ovido - Quiz & Flashcards