Gallvägsatresi

Alla inlägg under januari 2013

Av Karolin - 12 januari 2013 23:05

Den här helgen var det tänkt att jag och olle bara skulle mysa och leka en massa. Men inte då.... Den har tillbringats på sjulhuset för Olle har haft feber ett par dagar och idag fick han så ont i örat.

Läkaren kunde se en mycket röd och nästan sprickfärdig trumhinna. Så han får äta kåvepenin nu ett par dagar och stanna hemma ett par extra dagar till från dagis.

Att se honom så rädd och ha ont är det värsta som finns.....

Av Karolin - 12 januari 2013 23:04

Den här helgen var det tänkt att jag och olle bara skulle mysa och leka en massa. Men inte då.... Den har tillbringats på sjulhuset för Olle har haft feber ett par dagar och idag fick han så ont i örat.

Läkaren kunde se en mycket röd och nästan sprickfärdig trumhinna. Så han får äta kåvepenin nu ett par dagar och stanna hemma ett par extra dagar till från dagis.

Att se honom så rädd och ha ont är det värsta som finns.....

Av Karolin - 12 januari 2013 23:04

Den här helgen var det tänkt att jag och olle bara skulle mysa och leka en massa. Men inte då.... Den har tillbringats på sjulhuset för Olle har haft feber ett par dagar och idag fick han så ont i örat.

Läkaren kunde se en mycket röd och nästan sprickfärdig trumhinna. Så han får äta kåvepenin nu ett par dagar och stanna hemma ett par extra dagar till från dagis.

Att se honom så rädd och ha ont är det värsta som finns.....

Av Karolin - 11 januari 2013 20:29

Det var ett tag sen jag skrev nu.... Haft fullt upp. Jag har börjat min introduktion i hemsjukvården för att kunna hoppa in där när det behövs. Samtidigt söker jag jobb för fullt, men det verkar tufft att få jobb som distriktssköterska. Funderar på att läsa in några kurser för att kunna vidga kompetensen ännu mera och söka jobb inom företagshälsovården.

Olle gubben började på dagis i måndags och hann gå två dagar inna han blev sjuk. Så de dagarna jag har haft intro har olles pappa varit hemma med honom. Denna helg ska vi titta på ännu ett hus så vi får väl se hur det blir. Allt med banken är klart så det är bara att hitta ett hus som vi gillar :-)

Ovido - Quiz & Flashcards