Gallvägsatresi

Direktlänk till inlägg 21 december 2012

Vår andra jul ihop

Av Karolin - 21 december 2012 21:53

Snart firar vi vår andra jul och Olle har varit frisk i ett år nu från kolangiter. Förra året fick Olle sin tredje kolangit lagom till jul. Det har varit ett fantastiskt år med mycket glädje men också mycket oro. Vi har åkt in och ut från sjukhuset och varit i Huddinge ett flertal gånger på kontroller och hittils har allt gått bra och vi hoppas på att det ska fortsätta gå bra. 

 

På ett år så har Olle lärt sig så mycket att när jag tänker på det så tror jag knappt det är sant. Han går och springer,äter vanlig kost och utvecklas som vilken liten kille som helst. 

 

Olles läkare sa  "Det här kommer gå fint Olle " den meningen lever jag länge på. 

 

Nu är det bara att invänta MR svaret och hoppas på det bästa så Olle slipper en ny opeartion. Nu ska vi fira jul och avsluta detta året och se fram ett nytt år med nya händelser!!! 

 

God Jul och ett Gott nytt år!!!

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Karolin - 4 juli 2015 22:27


Vad jag älskar er mina sötnosar

Av Karolin - 1 juli 2015 11:09


 

Av Karolin - 1 juli 2015 10:48


Vet knappt var jag ska börja. Det var ett tag sedan jag skrev om vår älskade Olle. I april gjordes ett extra ultraljud på hemmaplan och där upptäckte man att Olle hade fått nya cystor bland annat. En cysta som då var 3,5 cm stor i anknytning till den...

Av Karolin - 24 februari 2015 19:58

Olle blev sjuk igen och det resulterade i att vi har varit på provtagning tre dagar i rad. De misstänkte cholangit men som tur var så var det ingen, utan en retning på hans lever. En retning är ju inte heller bra men.... ja tråkigt som FAN är det i a...

Av Karolin - 12 februari 2015 22:37

Idag har vi varit och tagit blodprover och träffat Olles läkare. Nu har vi börjat att ta alla prover i armen istället för i fingertoppen och det går faktiskt bra. Vi pratar om det i flera dagar innan det är dags att ta nya prover och då verkar det so...

Ovido - Quiz & Flashcards