Gallvägsatresi

Direktlänk till inlägg 11 januari 2013

Jul och Nyår!

Av Karolin - 11 januari 2013 20:29

Det var ett tag sen jag skrev nu.... Haft fullt upp. Jag har börjat min introduktion i hemsjukvården för att kunna hoppa in där när det behövs. Samtidigt söker jag jobb för fullt, men det verkar tufft att få jobb som distriktssköterska. Funderar på att läsa in några kurser för att kunna vidga kompetensen ännu mera och söka jobb inom företagshälsovården.

Olle gubben började på dagis i måndags och hann gå två dagar inna han blev sjuk. Så de dagarna jag har haft intro har olles pappa varit hemma med honom. Denna helg ska vi titta på ännu ett hus så vi får väl se hur det blir. Allt med banken är klart så det är bara att hitta ett hus som vi gillar :-)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karolin - 4 juli 2015 22:27


Vad jag älskar er mina sötnosar

Av Karolin - 1 juli 2015 11:09


 

Av Karolin - 1 juli 2015 10:48


Vet knappt var jag ska börja. Det var ett tag sedan jag skrev om vår älskade Olle. I april gjordes ett extra ultraljud på hemmaplan och där upptäckte man att Olle hade fått nya cystor bland annat. En cysta som då var 3,5 cm stor i anknytning till den...

Av Karolin - 24 februari 2015 19:58

Olle blev sjuk igen och det resulterade i att vi har varit på provtagning tre dagar i rad. De misstänkte cholangit men som tur var så var det ingen, utan en retning på hans lever. En retning är ju inte heller bra men.... ja tråkigt som FAN är det i a...

Av Karolin - 12 februari 2015 22:37

Idag har vi varit och tagit blodprover och träffat Olles läkare. Nu har vi börjat att ta alla prover i armen istället för i fingertoppen och det går faktiskt bra. Vi pratar om det i flera dagar innan det är dags att ta nya prover och då verkar det so...

Ovido - Quiz & Flashcards