Gallvägsatresi

Direktlänk till inlägg 20 oktober 2013

länge sen

Av Karolin - 20 oktober 2013 20:18

Jag har inte skrivit på länge och mycket har hänt sedan dess. Olle har börjat prata mera och det är så roligt att höra vad han snappat upp. Varje dag kommer det något nytt.

På senaste ultraljudet så såg man att det var tjej i min mage och namnet är redan bestämt. Christopher valde och jag håller med :-)

Tyvärr har jag fått problem med foglossning och det är nog en variant från helvetet för detta driver mig till vansinne.

Fick en fin present av Christopher idag så i morgon åker jag till Ronneby Brunn spa för att bli lite ompysslad och kanske hjälper det lite mot smärtan. Om inte så är det lite lyx och det säger man ju inte nej till.

Eftersom jag är sjukskriven så får Olle gå
Till förförskolan i morgon.

 
 
AFA Försäkring

AFA Försäkring

28 oktober 2013 15:40

Hej!

Jag jobbar med uppsökande kundtjänst för AFA Försäkring och såg att du skriver att du är sjukskriven.

Du kan ha rätt till ersättning från oss om du jobbar på en arbetsplats som har kollektivavtal (och 90% av alla anställda i Sverige täcks av kollektivavtal).

Här kan du läsa mer om vår sjukförsäkring: www.afaforsakring.se/sjukforsakring

Ring oss på 0771-88 00 99 mellan 8-17 på vardagar så kan vi hjälpa dig vidare.

Vill du veta mer om uppsökande kundtjänst och hur vi hittade dig kan du läsa det här:
www.afaforsakring.se/uppsokande_kundtjanst

Vänliga hälsningar
Gustav
AFA Försäkring

http://www.afaforsakring.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karolin - 4 juli 2015 22:27


Vad jag älskar er mina sötnosar

Av Karolin - 1 juli 2015 11:09


 

Av Karolin - 1 juli 2015 10:48


Vet knappt var jag ska börja. Det var ett tag sedan jag skrev om vår älskade Olle. I april gjordes ett extra ultraljud på hemmaplan och där upptäckte man att Olle hade fått nya cystor bland annat. En cysta som då var 3,5 cm stor i anknytning till den...

Av Karolin - 24 februari 2015 19:58

Olle blev sjuk igen och det resulterade i att vi har varit på provtagning tre dagar i rad. De misstänkte cholangit men som tur var så var det ingen, utan en retning på hans lever. En retning är ju inte heller bra men.... ja tråkigt som FAN är det i a...

Av Karolin - 12 februari 2015 22:37

Idag har vi varit och tagit blodprover och träffat Olles läkare. Nu har vi börjat att ta alla prover i armen istället för i fingertoppen och det går faktiskt bra. Vi pratar om det i flera dagar innan det är dags att ta nya prover och då verkar det so...

Ovido - Quiz & Flashcards