Gallvägsatresi

Direktlänk till inlägg 20 december 2013

julen är på ingång

Av Karolin - 20 december 2013 20:26

Oj vad mycket som har hänt sedan jag skrev på Olles blogg sist. Olle är nästan blöjfri och pratar på i meningar så man förstår vad han menar.
Olles pappa och Olle var i Huddinge i november och prover togs och ultraljud gjordes och skadan på levern är oförändrad, helt underbart. I Huddinge har vi varit två gånger per år men nu blir det bara en gång och det andra ultraljudet kommer göras här hemma och blodprover var tioende vecka istället på dagvården. Det var den bästa julklappen vi kunde få. En annan sak som vi också firar nu till jul är att Olle har varit frisk från cholangit i lite mer än två år :-)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karolin - 4 juli 2015 22:27


Vad jag älskar er mina sötnosar

Av Karolin - 1 juli 2015 11:09


 

Av Karolin - 1 juli 2015 10:48


Vet knappt var jag ska börja. Det var ett tag sedan jag skrev om vår älskade Olle. I april gjordes ett extra ultraljud på hemmaplan och där upptäckte man att Olle hade fått nya cystor bland annat. En cysta som då var 3,5 cm stor i anknytning till den...

Av Karolin - 24 februari 2015 19:58

Olle blev sjuk igen och det resulterade i att vi har varit på provtagning tre dagar i rad. De misstänkte cholangit men som tur var så var det ingen, utan en retning på hans lever. En retning är ju inte heller bra men.... ja tråkigt som FAN är det i a...

Av Karolin - 12 februari 2015 22:37

Idag har vi varit och tagit blodprover och träffat Olles läkare. Nu har vi börjat att ta alla prover i armen istället för i fingertoppen och det går faktiskt bra. Vi pratar om det i flera dagar innan det är dags att ta nya prover och då verkar det so...

Ovido - Quiz & Flashcards