Gallvägsatresi

Direktlänk till inlägg 14 september 2012

Anledningen till att jag skriver ....

Av Karolin - 14 september 2012 13:42

Anledningen till att jag har börjat att skriva är att jag kan skriva nu utan att fuktskada min dator på grund av alla tårar som hade kommit innan :-) Känner att efter ett år som har gått sedan allt började så kan jag hantera detta som har varit och ser det med andra ögon. Efter varje inlägg och efter varje del som blir nerskriviet så kan jag på något sätt gå vidare. Allt spelas inte upp där inne i huvudet så fort jag lägger ner huvudet på kudden, nu sover jag mycket bättre och kanske vaknar en gång per natt bara på grund av mardrömmar. Många drömmar som har varit handlar om att jag tappar Olle, att han på något sätt försvinner från mig och det är samma dröm varje gång och jag vaknar varje gång när jag inser att jag inte har honom i min famn. Efter att jag har börjat skriva har mardrömmarna börjat försvinna. Skriver nog också för att jag har tyckt det varit jobbigt att prata om det hur jag mår, det är alltid så mycket enklare att fråga och ta hand om andra än sig själv.   

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Karolin - 4 juli 2015 22:27


Vad jag älskar er mina sötnosar

Av Karolin - 1 juli 2015 11:09


 

Av Karolin - 1 juli 2015 10:48


Vet knappt var jag ska börja. Det var ett tag sedan jag skrev om vår älskade Olle. I april gjordes ett extra ultraljud på hemmaplan och där upptäckte man att Olle hade fått nya cystor bland annat. En cysta som då var 3,5 cm stor i anknytning till den...

Av Karolin - 24 februari 2015 19:58

Olle blev sjuk igen och det resulterade i att vi har varit på provtagning tre dagar i rad. De misstänkte cholangit men som tur var så var det ingen, utan en retning på hans lever. En retning är ju inte heller bra men.... ja tråkigt som FAN är det i a...

Av Karolin - 12 februari 2015 22:37

Idag har vi varit och tagit blodprover och träffat Olles läkare. Nu har vi börjat att ta alla prover i armen istället för i fingertoppen och det går faktiskt bra. Vi pratar om det i flera dagar innan det är dags att ta nya prover och då verkar det so...

Ovido - Quiz & Flashcards