Gallvägsatresi

Direktlänk till inlägg 19 september 2012

Ödmjuk och tacksam

Av Karolin - 19 september 2012 10:52

När jag tänker tillbaka på allt, och hur allt har gått så känner jag en stor tacksamhet till de läkarna som tog mina symtom när jag mådde dåligt på allvar. Hade vi inte träffat den läkaren på mvc så hade Olles cysta aldrig upptäckts. Troligtvis så hade vi inte heller haft ett barn idag, i varje fall inte Olle om cystan hade spruckit i magen på honom. Hörde om en tjej som fick föda fram sitt döda barn i vecka 38. Så när jag tänker tillbaka så är jag de läkarna som tog hand om oss i Karlskrona, Lund, Huddinge och all annnan personal evigt tacksam och mycket ödmjuk. Utan er hade vi inte haft Olle!!!!  

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Karolin - 4 juli 2015 22:27


Vad jag älskar er mina sötnosar

Av Karolin - 1 juli 2015 11:09


 

Av Karolin - 1 juli 2015 10:48


Vet knappt var jag ska börja. Det var ett tag sedan jag skrev om vår älskade Olle. I april gjordes ett extra ultraljud på hemmaplan och där upptäckte man att Olle hade fått nya cystor bland annat. En cysta som då var 3,5 cm stor i anknytning till den...

Av Karolin - 24 februari 2015 19:58

Olle blev sjuk igen och det resulterade i att vi har varit på provtagning tre dagar i rad. De misstänkte cholangit men som tur var så var det ingen, utan en retning på hans lever. En retning är ju inte heller bra men.... ja tråkigt som FAN är det i a...

Av Karolin - 12 februari 2015 22:37

Idag har vi varit och tagit blodprover och träffat Olles läkare. Nu har vi börjat att ta alla prover i armen istället för i fingertoppen och det går faktiskt bra. Vi pratar om det i flera dagar innan det är dags att ta nya prover och då verkar det so...

Ovido - Quiz & Flashcards